Új vagy elfelejtett NEPTUN jelszó
Csak hallgatók számára (nincs aktív alkalmazotti státusz vagy egyéb jog)
Akinek még sohasem volt felhasználói neve (azonosítója) és jelszava az SZTE tanulmányi rendszeréhez, az felvételekor e-mail-ben kapja meg a belépési adatait vagy első belépés előtt regisztrációval juthat hozzá.
Az elfelejtett jelszót csak törölni tudjuk. A törlés után újra tudja saját magát regisztrálni.
A regisztráció során új jelszót tud beállítani.
(A jelszó törlésekor az aktuális jelszón kívül minden adata megmarad.)
NEPTUN jelszó törlését kérheti:
- E-mail-ben: címen.
Az e-mail-nek tartalmaznia kell a regisztrációnál is megadandó személyes adatait: neve, születési helye és dátuma, édesanyja születési neve.
Ha lehetséges, hivatalos egyetemi e-mail címről (*@stud.u-szeged.hu) írjon.
Oktatók, dolgozók számára
Akinek még sohasem volt felhasználói neve (azonosítója) és jelszava a tanulmányi rendszerhez, annak kérésre újat generálunk.
Elfelejtett jelszó esetén új jelszót tudunk beállítani.
Az új (azonosítót és) jelszót zárt borítékban belső postán a Neptunban megjelölt szervezeti egységhez küldjük vagy az illető személyes egyetemi e-mail címére.
NEPTUN jelszó beállítását kérheti:
- E-mail-ben: címen személyesen vagy az egység tanszéki adminisztrátora, tanulmányi felelőse.
Az e-mail-nek tartalmaznia kell személyes adatait: Ön neve, születési hely és dátum, édesanyja születési neve.
Ha lehetséges, hivatalos egyetemi e-mail címről (u-szeged.hu vagy szte.hu végződésű) írjon.
A Neptun azonosító és jelszó érvényes a tanulmányi rendszer összes komponenséhez (Neptun, ETR, CooSpace, Modulo).
Ha nem emlékszik felhasználói nevére (azonosítójára), azt újraregisztrálással megnézheti.
A helyes személyes adatok megadása után hibaüzenetet fog kapni, mely tartalmazza az azonosítót.
|
|