Új vagy elfelejtett Neptun jelszó

Új vagy elfelejtett NEPTUN jelszó

    Csak hallgatók számára (nincs aktív alkalmazotti státusz vagy egyéb jog)

      Akinek még sohasem volt felhasználói neve (azonosítója) és jelszava az SZTE tanulmányi rendszeréhez, az felvételekor e-mail-ben kapja meg a belépési adatait vagy első belépés előtt regisztrációval juthat hozzá.

      Az elfelejtett jelszót csak törölni tudjuk. A törlés után újra tudja saját magát regisztrálni. A regisztráció során új jelszót tud beállítani. (A jelszó törlésekor az aktuális jelszón kívül minden adata megmarad.)

      NEPTUN jelszó törlését kérheti:

    • E-mail-ben: címen. Az e-mail-nek tartalmaznia kell a regisztrációnál is megadandó személyes adatait: neve, születési helye és dátuma, édesanyja születési neve. Ha lehetséges, hivatalos egyetemi e-mail címről (*@stud.u-szeged.hu) írjon.

    Oktatók, dolgozók számára

      Akinek még sohasem volt felhasználói neve (azonosítója) és jelszava a tanulmányi rendszerhez, annak kérésre újat generálunk.
      Elfelejtett jelszó esetén új jelszót tudunk beállítani.
      Az új (azonosítót és) jelszót zárt borítékban belső postán a Neptunban megjelölt szervezeti egységhez küldjük vagy az illető személyes egyetemi e-mail címére.

      NEPTUN jelszó beállítását kérheti:

    • E-mail-ben: címen személyesen vagy az egység tanszéki adminisztrátora, tanulmányi felelőse. Az e-mail-nek tartalmaznia kell személyes adatait: Ön neve, születési hely és dátum, édesanyja születési neve. Ha lehetséges, hivatalos egyetemi e-mail címről (u-szeged.hu vagy szte.hu végződésű) írjon.


A Neptun azonosító és jelszó érvényes a tanulmányi rendszer összes komponenséhez (Neptun, ETR, CooSpace, Modulo).
Ha nem emlékszik felhasználói nevére (azonosítójára), azt újraregisztrálással megnézheti. A helyes személyes adatok megadása után hibaüzenetet fog kapni, mely tartalmazza az azonosítót.