Új vagy elfelejtett Neptun jelszó

Új vagy elfelejtett NEPTUN jelszó

    Csak hallgatók számára (nincs aktív alkalmazotti státusz vagy egyéb jog)

      Akinek még sohasem volt felhasználói neve (azonosítója) és jelszava a tanulmányi rendszerhez, az regisztrációval juthat hozzá.

      Az elfelejtett jelszót csak törölni tudjuk. A törlés után újra tudja saját magát regisztrálni. A regisztráció során új jelszót tud beállítani. (A jelszó törlésekor az aktuális jelszón kívül minden adata megmarad.)

      NEPTUN jelszó törlését kérheti:

    • E-mail-ben: címen. Az e-mail -nek tartalmaznia kell a regisztrációnál is megadandó személyes adatait: Ön neve, születési hely és dátum, édesanyja születési neve. Ha lehetséges, hivatalos egyetemi e-mail címről (*@stud.u-szeged.hu) írjon.

    Oktatók, dolgozók számára

      Akinek még sohasem volt felhasználói neve (azonosítója) és jelszava a tanulmányi rendszerhez, annak újat generálunk.
      Elfelejtett jelszó esetén új jelszót tudunk beállítani.
      Az új (azonosítót és) jelszót zárt borítékban belső postán a Neptunban megjelölt szervezeti egységhez küldjük.

      NEPTUN jelszó beállítását kérheti:

    • E-mail-ben: címen személyesen vagy az egység tanszéki adminisztrátora, tanulmányi felelőse. Az e-mail -nek tartalmaznia kell személyes adatait: Ön neve, születési hely és dátum, édesanyja születési neve. Ha lehetséges, hivatalos egyetemi e-mail címről (*@*.u-szeged.hu) írjon.


A Neptun azonosító és jelszó érvényes a tanulmányi rendszer összes komponenséhez (ETR, CooSpace, Modulo).
Ha nem emlékszik felhasználói nevére (azonosítójára), azt újraregisztrálással megnézheti. A helyes személyes adatok megadása után hibaüzenetet fog kapni, mely tartalmazza az azonosítót.